Saturday, December 17, 2011

Dalam dunia saya yang bulat


Assalamualaikum...

Hari ni saja datang lab. Bukan buat lab, online je. Sebab bosan kat umah. Rentetan entri RALAT semalam, tiba-tiba gatal tangan nak buat entri penghargaan untuk si dia, my mr. future fiance. Sebab tak nak dibelenggu dengan rasa ralat lagi, mistulip nak happy-happy je walaupun mungkin boleh buat orang lain muntah darah. Huhuhu..

***

Dia buat saya gembira..



Kadang-kadang, dia buat saya berjauh hati...



Dia juga buat saya menunggu...

Dan dia buat saya termenung mengenangkan masa depan...

Tapi yang pasti, dalam dunia saya yang bulat...

Ada dia...ada kami...


Your absence has gone through me,
Like thread through a needle,
Everything i do is stitched with its colour....


***


Terima kasih untuk segalanya. Semoga yang terbaik milik kita. Amin.






mistulip: setiap kali tengok gambar last, mesti rasa nak gelak...tapi mistulip suka!hehehe...

No comments: