Thursday, February 28, 2013

My true age


What's Your True Age?


Saja je main kuiz ni. Konon tak ada keje. Huhuhu...Mine is 46! Tua 20 tahun dari umur sebenar?Sadis...Ni resultnya:

46 Years Old

You're 46 years old! You are smack dab in the middle of your mid-life crisis. You aren't sure if the decisions you've made up to this point were the best ones, and you have no idea what you want for the future. You have the sinking feeling that you've made a mistake (or more) in the way you've been living your life, so you set out to find whatever it is you're lacking. Whether that be making an impulse purchase on a motorcycle or deciding to quit your job, you're ready for something new. Hang in there; your friends and family are there to help you through this difficult time!

What's Your True Age?

Hahaa...kesian kan sampai sekarang tak tahu hala tuju lagi. Tapi ada juga benarnya, sebab sampai sekarang mistulip asyik fikir je betul ke tindakan mistulip sambung masters, tak terus keje dulu. Padahal, perjuangan dah nak sampai ke hujung dah, sikit je lagi nak siapkan thesis. Huhuhu, sabar la duhai hati.

Dan satu lagi, memang sekarang 50-50 plan seterusnya nak buat pe. PhD or kerja?I think I need caunselling. Sigh....

Kalau dah rasa banyak sangat masa lapang, tak de keje, boleh la nak main kuiz kat atas tu. Click je link. Bye.




mistulip: bored....

No comments: